Vitajte!

Vitajte na stránke o maximalizovaní minima.

Čo sa bude maximalizovať? Hlavne peniaze, čas a energia.

Ako zarobiť a čo najlepšie rozmnožiť peniaze. Ako získať čas a energiu na veci, ktoré Vás bavia.

Začneme teda peniazmi. Každý ich nejako získava. Prácou, sociálnymi dávkami, darmi, krádežami.

Fajn. Máme nejaké peniaze. Ale čo s nimi ďalej? Všetky ich minúť? To je síce príjemné, dovoliť si všetko, na čo mám, ale nič mi nezostane k dobru do ďalšieho obdobia. Všetko som minul a dovidenia. Zase len práca, flákanie, prípadne zlodejina.

Aha, asi tušíte, že tadeto cesta nevedie. Koho by to bavilo robiť stále to isté do konca života. A zlodeji ešte s rizikom, že ich raz zavrú.

Takže nejaké peniaze treba aj šetriť. Alebo radšej investovať? Či s nimi hazardovať?

Moja rada - z každého niečo! V akom pomere a kde presne? Všetko sa dozviete už čoskoro.


Kto som

Kto som a o čo mi ide? Nie som nikto výnimočný, som jedným z vás. Mám už ale pár skúseností, ktoré asi nemá každý. A mám vlastný rozum, ktorý používam a nenechám sa ovplyvňovať "médiami" a PR blábolmi. A nie som ani žiadny sprostredkovateľ akýchkoľvek produktov, bankových, poistných alebo iných.

A ešte jedna vec na záver úvodu - berte túto stránku ako skutočne dobre mienené rady priateľom. Nemám záujem o prílišnú popularitu. Ak sa vám bude páčiť, odporučte to svojim priateľom. Nikomu inému. Ak sa tým, o čom píšem budú riadiť masy, môže sa ľahko stať, že moje princípy a celý systém prestane fungovať a všetko sa zvrhne do šedého priemeru.

Tiež viem, že nie všetci sa budú riadiť mojimi odporúčaniami. A to je dobre, s tým rátam, a preto to vlastne robím.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára